Mi egy igazán hatékony köztéri reklámkampány 4 összetevője?

A válaszokat megtalálod az ORSZÁGOS KÖZTÉRI KAMPÁNYOK EGYSZERŰEN e-bookban.

  • Közterületi reklámkampányt tervezel?
  • Szeretnél egy következő szintre lépni a márkád hirdetésével?
  • Új és hatékony megjelenési módokat keresel?
  • Szeretnéd jobban megérteni, mitől lesz valóban ütős és hatékony egy ilyen kampány?
  • Nem érted, hogy a te kampányaid, miért nem működnek néha?

Akkor ez az anyag, neked szól!

Ha a céged eljutott arra a fejlettségi fokra, hogy a közterületi reklámozás territóriumára érkezett, vagy már régen ott van, de szeretnétek ezekből a platformokból is kihozni a maximumot, akkor jó helyen jársz. Olvass tovább!

Tervezés és tudatosság

Ahhoz, hogy ez a típusú reklámozási mód hatékonyan működjön, komoly tervezésre és tudassogára van szükséged.

Ha még nincs benne kellő tapasztalatod, első blikkre könnyűnek tűnhet egy ilyen kampány kivitelezése, de közelről sem az! 

Rengeteg aspektusra kell figyelned ahhoz, hogy valóban hatásosan támogassa az adott üzleti céljaidat.

A szög, amin egy kampány elveszhet… 

“Egy szög miatt a patkó elveszett;
a patkó miatt a ló elveszett;
a ló miatt a lovas elveszett;
a lovas miatt a csata elveszett;
a csata miatt az ország elveszett –
máskor verd be jól a patkószeget!”

Ebben a díjmentes e-bookban megmutatjuk,
mik egy sikeres közterületi kampány patkószegei

Te tudod a választ ezekre a kérdésekre?

Számtalan kérdés van, amit egy kampány tervezése és kivitelezése során figyelembe kell venned!

  • Milyen felületeken fusson a kampány? 
  • Hatékonyan költöd-e el a büdzsét? 
  • Elég egy típusú felület?
  • Milyen kreatívok készüljenek a plakátokra?
  • Hogyan lesz átütő az üzenet?
  • Az üzeneted egyértelműen azonosítható?
  • Milyen színeket használjunk?
  • Milyen hosszú legyen a kampány?
  • Min csúszhat el a kampány?
  • Tesztelted a cselekvésre buzdítást? 

És még jónéhány egyéb szakmai aspektust kell átgondolnod, ahhoz hogy a megjelenésed eredményes legyen.

Ha most tervezed céged első közterületi reklámkampányát, vagy csak szeretnél biztosra menni, hogy a lehető legproduktívabb tervet állítottad-e össze, akkor töltsd le az ingyenes e-book-ot, amiben hasznos szakmai tanácsokat, tippeket és egy naprakész ellenőrző listát is találsz.

Ki készítette az e-bookot?

Az e-book-ot az OptiPoster csapata állította össze. De ki az az OptiPoster? 

2005 óta vagyunk a piacon, ezalatt több száz sikeres kampányt bonyolítottunk le, több tízezer médiafelületet válogattunk le, illetve több száz egyedi ügyféligényre adtunk megoldást. Az így szerzett tapasztalatainkat folyamatosan visszaforgatjuk szolgáltatásaink fejlesztésébe. 

Azokat a közép- és nagyvállalatokat segítjük optimális köztéri média-kampányok tervezésével és kivitelezésével, melyek elértek a fejlettség azon fokára, ahol az online térben már nem tudnak tovább növekedni, viszont a tévéreklámokhoz még nem érkeztek meg. Számukra optimális megoldás a növekedés elősegítésére a köztéri tömegmédiumokra tervezett kampányok. 

Ha körül tudod írni, hogy hol vannak az ügyfeleid,
mi fel tudjuk építeni azokat a kampányokat,
amelyekkel optimálisan el tudod érni őket!

Most tudással támogatunk, azért hogy hatékonyabban hirdess

Ezzel az ingyenes anyaggal támogatni szeretnénk a cégeket és marketingeseket, hogy megértésék, kampány és kampány között óriási különbség van.

Ezt is lehet silányul, jól, nagyon jól és remekül is csinálni. Mi a remekül mellett tesszük le a voksunkat. 

Tarts velünk, segítünk abban, hogy köztéri kampányaid valóban hatékonyak és átütő erejűek legyenek!

Ingyenes tudásanyag