egy egyedülálló kültéri hiredetési lehetőség
A tartós megjelenések erőteljes módját biztosítják
a brand legmélyebb bevésődéséhez
Mik azok a tartós megjelenések?
A tartós megjelenések erőteljes módját biztosítják a brand által közvetített üzeneteknek, értékeknek, a bevésődéséhez az által, hogy folyamatosan jelen vannak.
Az OptiPoster az ebben rejlő lehetőségek kiaknázásában segít neked!
A tartós megjelenés ez által egyedülálló kültéri hirdetési lehetőség, amely képes arra, hogy a közönség emlékezetébe vésse a márka által kommunikált tartalmat.
Mit jelent pontosan az, hogy tartós reklámeszköz és mitől lesz egy reklámeszköz tartós?
A tartós reklámeszköz alatt bármilyen megjelenést érthetünk az óriásplakáttól a reklámhálóig, ami minimum fél vagy egy éves időtávlatban kerül kihelyezésre.
Az ilyen típusú hirdetések lényege, hogy az adott területen hosszú távon fejti ki hatását, az ott élő célközönség körében. Segít a célközönségben tudatosítani az adott üzlet, márka elhelyezkedését- jelenlétét.
Ez remek módszer a brandépítésre, hiszen ha éppen akkor nincs is valakinek szüksége az adott termékre / szolgáltatásra, később, amikor szüksége lesz rá a mi termékünk/szolgáltatásunk fog az eszébe jutni, hiszen heteken-hónapokon át, napi rendszerességgel találkozik a plakátokkal.
Milyen egyéb változatai vannak és mire használjuk:
- Brand építés, gondoljuk a fényreklámokra, tetőreklámokra, megaboardokra
- Irányító jellegű gondoljunk a kandelláberekre, óriásplakátokra, megaboardokra amelyeken egy adott üzlet megközelíthetősége van
- Vagy épp egy országos kampányként felépített óriásplakát-citylight panelre, amelyeken havonta vagy kéthetente rendszeresen cserélődik az akciós üzenet (például Tesco, Penny, Auchan)
Beszéljenek a képek
Néhány példa tartós megjelenésre
Hol helyezkedik el a MédiaMixben és hogyan használjuk?
Az eszközöket használhatjuk önállóan is vagy komplex kampányok kiegészítő elemeként. Az eszköz választásunkra leginkább befolyásoló tényezőt az üzletünk közelében elérhető reklámfelületek és azok elérhetősége fogja gyakorolni. Ezeknek kiválasztása és felderítése mély piac ismeretet igényel, amelyben hatékonyan tudjuk támogatni az elképzeléseit. A tartós eszközöket eredményesen használhatjuk akkor is, ha 1-2, 10-20 üzletünk, van, de kiválóan működnek olyan cégek esetében is akik akár több száz, vagy ezer darab üzlettel rendelkeznek. Például Tesco, CBA, MOL.
A tartós megjelenések a tökéletes választás…
…ha kampányod rendszeresen nagyszámú egyedi megjelenést igényel!
A tartós megjelenések azoknak a hirdetőknek kínál megoldást, akik számára fontos, hogy hosszú távon építsék a márkájukat, vagy fenntartsák a márka ismertséget.
A megaboardok jellemzően lakott területen kívül helyezkednek el, autópályák és főbb útvonalak mentén.
Tetőreklámok és fényreklámok
A tetőreklámok és fényreklámok jellemzően a városokban azoknak is a forgalmasabb csomópontjaiban, útvonalaiban helyezkednek el.
Oszlopreklámok
Az oszlopreklámok szélesebb felhasználással rendelkeznek. Hosszú távú alkalmazása irányító funkcióval rendelkezik. Egy új üzlet nyitása során már-már kihagyhatatlan elem is, mivel ezzel az eszközzel érhetjük el egy adott bolt vagy üzlet helyének „megtanulását” a helyi lakosok által.
Kampány eszközök tartós panelként való alkalmazása
Úgynevezett panel kialakítására akkor lehet igény, ha a hirdető üzleteinek lefedettsége országos szintű.
Ekkor szükségessé válik, hogy ezt a bolt hálózatot rendszeresen támogassuk.
Ennek remek módja, hogy létre hozunk az üzletekre optimalizált területi lefedettségű megjelenéseket, standard óriásplakát, citylight, magaboard, kandelláber stb… eszközök alkalmazásával.
Ennek a stratégiának a kialakítása nagyon alapos felkészülést igényel, de rengeteg lehetőséget rejt magában a hirdető számára.
Mindig szem előtt
Miért válaszd a tartós megjelenéseket?
1. Elérik a közönséged
Ezek a médiaformátumok körülveszik és elérik a fogyasztókat a napjuk 70 százalékát otthonuktól távol töltött idő alatt. Amikor az emberek kimozdulnak, ingáznak, vásárolnak, sétáltatják a kutyájukat vagy keresik a kedvenc tejeskávéjukat, folyamatosan reklámoknak vannak kitéve.
2. Pontos célzás
Ezek az elhelyezések is helyspecifikusak. Minden egyes helyszínt stratégiailag úgy választunk ki, hogy üzeneted pontosan azt a célközönséget érje el, amelyet meg akarsz szólítani.
3. Kreatívan feltűnő
Ezek a megjelenések a nagy felületnek köszönhetően nagy vásznakat kínálnak a márka kreatív kifejezése számára. A méret nem mindegy, ha a mindennapi környezetünk zűrzavarából szeretnénk kitűnni.