A REKLÁMHÁLÓK A KOMPLEX KÖZTÉRI KAMPÁNYOK MEGKORONÁZÁSA
Avagy extra figyelem presztízs helyszíneken.
A Reklámhálók egyedi nagy méretű reklámfelületek, amelyek a városok forgalmas útvonalain, vagy terein helyezkednek el. Méretük és megjelenésük miatt egy exkluzívabb, és magas presztízs értéket adó felületről van szó, amely kiemeli a tömegből a márkát.
A reklámhálók mérete jellemzően 100m2 felett kezdődik, és átlagosan 250-350 m2 esek, de találkozhatunk 500-700m2 -es felületekkel is.
Milyen egyéb változatai vannak?
Az építési reklámhálóknak azokat a felületeket nevezzük, amely egy konkrét építkezés vagy homlokzati felújításhoz köthetően került kihelyezésre, és az a szerepe, hogy eltakarja az építkezést a járókelők előtt. Ilyenkor reklámhálóként használjuk Őket.
Feszített keretben lévő homlokzati felületek, amelyek lehetnek reklámháló kivitelűek vagy épp molinós megoldással kivitelezett eszközök, amelyek ugyanúgy reklámhálóként működnek, de mögöttük nincs valós építkezés. Ez a reklámértéküket nem csökkenti.
A reklámhálókhoz sorolhatók még a tűzfal felületek is. Ezek szintén forgalmas útvonalakon helyezkednek el. Egy környezetbe illeszkedő kreatívval hosszú távon egy remek márka építő eszköz lehet, amely idővel a környezet részeként lesz jelen. Ezek lehetnek festett felületek, vagy feszített keretben elhelyezkedő felületek.
Ugyanaz, de mégis más
A reklámhálók számos előnyt kínálnak
a hagyományos plakátokkal szemben
Bírják a strapát! Jöhet hó, jég, eső, nap, szél… Akár 3-4 évet is kibír…
Szabadjára engedheted a kreativitásod. Lehet 3D, Fény effektek stb…
A kampány után újra hasznosítható. Lehet belőle táska, reklám ajándék stb…
Prémium helyszínek a város leg forgalmasabb részein.
A nagy felületnek köszönhetően sokkal feltűnőbbek.
Mire használhatjuk
A reklámhálók, tűzfal felületek elsődlegesen brand építésre szolgálnak és egy komplexebb közterületi kampány részeként szoktuk alkalmazni Őket. Ettől függetlenül, ha a kampány koncepció az, hogy önállóan legyenek jelen ezek az eszközök, úgy is működőképes.
Továbbá akár önállóan, akár komplex kampány részeként szintén használhatjuk brand építésre, vagy akár egy akció vagy új termék, szolgáltatás, vagy üzlet nyitás kommunikálására, vagy a manapság egyre inkább előtérbe kerülő employer brandingre is.
Molinós felületeket, amelyek méretükben kisebb felületek a reklámhálónál, de elhelyezésükben épületek falán lévő feszített keretben vannak, azoknak a felhasználása brand építésen felül irányító funkcióra is gyakran használjuk.
Tűzfal felületeket leginkább brand építésre használjuk fél-egy éves vagy attól hosszabb időtávban gondolkodva.
Hol helyezkedik el a MédiaMixben?
A reklámhálók szerepe a médiamixben, hogy olyan egyedi és exkluzív megjelenést biztosítsanak a márkának a nap 24 órájában a hónap minden egyes napján, amely figyelmet semmi más reklámeszközzel nem érhetsz el. A reklámhálók a város legforgalmasabb helyszínein helyezkednek el, legyen szó az oktogonról, a nyugatiról, vagy az Andrássy útról, vagy Budapest többi forgalmas útjáról és csomópontjáról.
Kinek ajánljuk és milyen kampányokban érdemes használni?
A reklámháló remekül szolgálhat egy komplex közterületi kampány legutolsó elemeként. Azoknak a hirdetőknek ajánljuk, akiknek fontos az, hogy impozáns méretű és rendkívül feltűnő lokációban jelenjen meg, illetve a köztéri kampányának alapját legalább egy országos óriásplakát/citylight, vagy televíziós-rádiós eszközzel már biztosította.