A legelső marketinges alaptétel, hogy egy hirdetés nem hirdetés, és ahhoz, hogy egy kampány sikeres legyen, ahhoz többek közt szükség van egy jó Brand sztorira, ütős ajánlatra, következetes média stratégiára és minél szélesebb körű kommunikációra, hogy sokan lássák, hallják az üzenetünket, aminek következtében felépül egy márka, amely az emberekben kivált egy érzést, amelynek során elkezdenek vágyni a termékedre vagy szolgáltatásodra.

Nincs ez másképp a télapóval és a jézuskával sem, de ők nem hirdetnek sem óriásplakáton sem rádióban, viszont már gyerekkorunk óta tudni véljük, hogy létezik és várjuk és hiszünk benne. Mert alapvető emberi tulajdonság, hogy vágyunk a jóra, a csendre a nyugalomra a szeretetre.

Aki közelebbről is ismer az tudja, hogy van két pici gyermekem. Medárd most múlt két éves és most találkozott először a mikulással. Mielőtt találkoztak volna már látta képen, és hallott is róla. Tudta, hogy piros ruhája van és hoz neki majd meglepetést. Össze is hozott egy listát arról, hogy mit szeretne a mikulástól.

Volt rajta minden, még busz, Tyúk, kakas, meg kutya is… Majd, amikor meglátta a szinpadon, valami leírhatatlan ragyogás jelent meg a szemében.

A karácsony családapaként, férjként a családomról a gyermekeimről a feleségemről és azokról a csodás pillanatokról szól, amelyeket együtt töltünk.

Viszont cégvezetőként a karácsony inkább az idei év lezárásáról a jövő évi tervekről és a háláról szól, azon ügyfeleink és partnereink felé, akikkel együtt vittük végig az idei évet, és reméljük, hogy a jövő évben is ugyanúgy segíteni fogjuk egymást.

Na, de mi kerül a fa alá? Hálás vagyok azért, hogy csupa jóérzésű ember vesz körül minket, ezért úgy gondoltuk, hogy az idén azt az összeget, amelyet karácsonyi ajándékokra szántunk jótékony célra fordítjuk és segíteni fogunk…

Olyan szervezetet kerestünk, akik az év 365 napjában azon dolgoznak, hogy örömet szerezzenek másoknak, valami jobb legyen ott ahol arra a leginkább szükség van. Beteg gyerekeken segítenek…

Kosár Zoltán, Pirosorr Bohócdoktorok Alapítvány támogatása

Számomra rendkívül felemelő érzés volt, hogy támogathattam egy jó ügyet és ezt az érzést szeretném megosztani most veled is.

Az idei évben, 250.000 Ft -al támogattuk a Piros Orr Bohócdoktorok alapítvány munkáját.

Az OptiPoster partnereként és ügyfeleként Te is hozzájárultál a támogatáshoz, amelyet ez úton is köszönünk, és ezzel szeretnénk:

Békés karácsonyt és sikerekben gazdag új évet kívánni!

A szerző

Kosár Zoltán

Kültéri reklámok specialistája

Cégvezető, közterületi reklámszakember, apa és férj. Mindig az adott élethelyzetben és feladatkörben törekszem arra, hogy a lehető legjobb legyek.

Kosár Zoltán vagyok, 2005 -ben csöppentem bele a közterületi média világába. Mielőtt megalapítottam volna az OptiPoster -t több ügynökségnél és média tulajdonos cégnél szereztem tapasztalatokat. Imádom, hogy minden reklámkampány más és más, a folyamatok bár nagyon hasonlóak, de sosincs két egyforma kampány. Szeretném, ha Te is megismerhetnéd milyen sok lehetősége van a cégednek arra, hogy kitűnjön a tömegből és olyan széles ismertségre tegyen szert, amilyennek elképzeled.