Hogy miért érdemes szakértő segítséget kérni a hirdetési stratégia kialakításában? Kosár Zoltán az Optiposter ügynökség ügyvezetője és Horváth Márton a…

Hogy miért érdemes szakértő segítséget kérni a hirdetési stratégia kialakításában? Kosár Zoltán az Optiposter ügynökség ügyvezetője és Horváth Márton a…
Amikor egy ügyfél ránk bízza a kampányának a megvalósítását, ami sokszor tizen-huszon milliós tétel is lehet, ezt nagy felelősséggel kell…
A digitalizáció továbbra is megállíthatatlanul terjed olyan szektorokban is, ahol nem is gondolnánk. Hatással van a köztéri médiára is, hiszen…
Rövid határidők, kötelezően elvárt azonnali eredmények, utolsó pillanatos módosítási kérések. Csak pár dolog, ami a marketingesek életének alapjait képezik. Az…
“Büdzséhez képest egy nagyon kicsi összegért egy nagyon látványos exkluzív megjelenést tudsz kapni!” – Ez a mondat minden marketinges és…
Számtalanszor említettük már mi lehet egy köztéri kampány alfája és omegája. Első és legfontosabb talán a kreatív! A második legfontosabb…
ROI, mutatók, elérések és még rengeteg szám. Ezek a marketingesek mozgató rugói. Hiszen a nap végén csak az eredmény az,…
“Majdnem az összes autóipari brand hirdetett már nálam!” – meséli Horváth Márton a CityNext Média Zrt. ügyvezetője az Offline podcast…
❗ A VILÁGÍTÓ REKLÁMESZKÖZÖK TÍZSZER HATÉKONYABBAK ❗ Nem! Ez nem csak egy újabb marketing bullshit! Horváth Márton a CityNext Média…
Vajon honnan indul az ügyfél elégedettség? Nagyon fontos kérdés, hiszen van olyan helyzet, amikor nem csak a fogyasztót, hanem az…
Ahogyan minden más, a köztéri média világában is fellelhető a rohamos fejlődés és a digitalizáció. Sok hirdető még mindig keresi…
Minden vállalatvezető arra törekszik, hogy előnyre tegyen szert és erre akkor lehet leginkább szüksége, ha az adott piacon sok a…