Ez tesz egy márkát felejthetetlenné

Amikor egy ügyfél ránk bízza a kampányának a megvalósítását, ami sokszor tizen-huszon milliós tétel is lehet, ezt nagy felelősséggel kell kezelnünk. És itt nem arra célzunk, hogy mekkora legyen a logó, vagy milyen színű legyen a háttér a plakáton, bár azok is nagyon fontosak, hiszen az észlelés szempontjából erre is oda kell figyelni.

A lényeg, hogy minden kampányt úgy tervezzünk meg, mintha az a sajátunk lenne. Átgondoljuk brandépítés szempontjából is, segítünk a kreatívban, a szövegben, a mérésben, a kampány minden apró lépésében. Célunk az, hogy minden ügyfelünk felejthetetlenné váljon a fogyasztók szemében!

Az Offline podcast legújabb adásában többek között arról is beszélgettünk, hogy a gyakorlatban ezt hogyan tudja egy márka megvalósítani.

Nézd meg a teljes adást: YouTube Spotify