Hogy lesz egy kampány előre sikeres?
Minden vállalatvezető arra törekszik, hogy előnyre tegyen szert és erre akkor lehet leginkább szüksége, ha az adott piacon sok a szereplő és nagy a verseny.
Médiaügynökségként a mi felelőségünk az, hogy az ügyfél kampányait jól tervezzük meg, jó felületeket válasszunk ki, és megfelelő arányban kombináljuk a különböző eszközöket és csatornákat. Egy reklámkampány költségvetésében a média felületek jelentik a legtöbb költséget, ugyanakkor nagyon fontosnak tartjuk felhívni az ügyfelek figyelmét arra, hogy szenteljenek kellő időt és energiát arra, hogy a kreatívok is rendbe legyenek. Ahhoz, hogy a tömegmédiában a kampányok kellően hatékonyak legyenek fontos, hogy legyen egy alapos és jól felépített márkázási stratégiája az ügyfélnek. Fontos, hogy legyenek meg azok a tömör és kifejező üzenetek, amelyek képviselik a vállalat értékeit, jellemzik a szolgáltatásait, ösztönzik a vásárlókat arra, hogy újra és újra elköteleződjenek mellette, mivel ezek az üzenetek lesznek azok, amelyeket a különböző csatornákon újra és újra megszólaltat, legyen szó óriásplakátról, járműreklámról, rádió reklámról, online hirdetésekről. Ezért is készült több epizód is az Offline podcastban a márkázásról.