Miért hirdet egy webáruház offline?

Melyik a hamis állítás?

Az offline eszközöket csak óriás brandek használják
A közmédiában való reklámozás megfizethetetlen
Az offline eszközöket nem lehet mérni
Ezeket az eszközöket csak lokális szolgáltatások, boltok, üzletek tudják használni
Az offline kommunikáció nem hat az online marketingre
Az offline marketing csak a B2C kommunikációra használható

SPOLIER: Mindegyik tévhit és rengetegszer hajtogatják őket, de most az Offline podsastban Kosár Zoltán az Optiposter ügynökség ügyvezetője elmagyarázza miért helytelenek ezek az állítások.
Az első adásban tisztáztuk az offline marketing definícióját is és rengeteg olyan kérdésre is választ kaphatsz, ami tapasztalataink alapján gyakran felmerül a potenciális ügyfeleknél.
Ne dőlj be ezeknek a tévhiteknek, az első részben el is mondjuk, hogy miért!

Nézd meg a teljes adást: YouTube Spotify