A köztéri reklámkampány optimalizálás lényege, hogy a piacon elérhető több tízezer reklámfelületből csak a kampány szempontjából releváns felületek kerüljenek leválogatásra. A kampány minőségének biztosítása szempontjából fontos, hogy figyelnünk kell még az egyenletes területi lefedettségre, továbbá, a kampány költséghatékonyságának szempontjából nagy hangsúlyt kell fektetni arra is, hogy a különböző médiatulajdonosoktól mennyi felület kerüljön felhasználásra.
A szerző
Kosár Zoltán
Kültéri reklámok specialistája
Cégvezető, közterületi reklámszakember, apa és férj. Mindig az adott élethelyzetben és feladatkörben törekszem arra, hogy a lehető legjobb legyek.
Kosár Zoltán vagyok, 2005 -ben csöppentem bele a közterületi média világába. Mielőtt megalapítottam volna az OptiPoster -t több ügynökségnél és média tulajdonos cégnél szereztem tapasztalatokat. Imádom, hogy minden reklámkampány más és más, a folyamatok bár nagyon hasonlóak, de sosincs két egyforma kampány. Szeretném, ha Te is megismerhetnéd milyen sok lehetősége van a cégednek arra, hogy kitűnjön a tömegből és olyan széles ismertségre tegyen szert, amilyennek elképzeled.